راهبرد مشارکت الکترونیکی مردمی
هر سازمانی در راستای تحقق اهداف، اجرای
ماموریت ها و ارائه خدمت به مردم نیازمند توجه تام مخاطبان خود می باشد. بدیهی است
بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخورد های حاصل تعاملات دوسویه، انتخاب راهبرد های
ارائه خدمت، سخت و ناممکن می گردد.
به بیان دیگر ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی
امکانپذیر است که مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام، تعامل و
مشارکت خود را کامل نماید.
سازمانی در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند
نظرات، پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسبِ
جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید و در راستای انجام مأموریت سازمانی خود
تلاش کند با برنامه محوری، نگاه سیستمی، پشتوانه آمایشی و توان کارشناسی و با جلب
مشارکت مردمی و بهرهگیری از نظرات و پیشنهادات بهرهبرداران و صاحب نظران نسبت به
ارائه خدمات با کیفیت در چارچوب وظایف قانونی خود اقدام نماید.
بهبود مستمر و ارتقاء کیفیت ارائه خدمات از
راهبردهای اساسی این اداره کل بوده؛ لذا از طریق بخشهای مختلف در این پورتال سعی
در اخذ نقطه نظرات بهرهبرداران و کاربران پورتال جهت بهرهگیری از تصمیمگیریها
دارد.
اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان،
مقررات صادره خود را اعم از بخشنامهها، آییننامهها، دستورالعملها و ضوابط
اجرایی و ... را پیش از ابلاغ به مدت ۲ هفته از طریق پورتال اداره کل در معرض نقد
عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و پیشنهادات و انتقادات سازنده مردمی، مراتب
را در جلسات کارشناسی بررسی و پس از تصویب ابلاغ خواهد کرد.
راههای ارتباطی پیشبینی شده جهت جلب مشارکت
مردمی در پورتال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان عبارتند از:
۱. بخش تماس
باما در منو درباره و تماس با ما
۲. بخش نظرات وپیشنهادات و پیگیری مشکلات در صفحه اصلی
سایت
3. بخش نظرات و پیشنهادات در تمامی صفحات سایت
بدیهی است نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما کمک
بزرگی در ایجاد شرایط مطلوب در خدمت رسانی بهتر اداره کل تعاون، کار و رفاه
اجتماعی استان هرمزگان خواهد داشت.
